Blogzine

Startupok a Kilimandzsáró tetején

 
A The Summit Kilimanjaro 3 startup alapítót választ ki, hogy egy csapatnyi tech iparági vezetővel közösen részt vegyenek egy életreszóló kalandon: a Kilimandzsáró megmászásán.
A program a The Summit (A Csúcs) elnevezésű technológiai konferencia része és jótékonysági célokat is szolgál, a Charity: Water szervezetén keresztül. A dublini megrendezésű esemény a a maga területén a legnagyobb Európában és itt találkozik a tech világ krémje évről évre. A Kilimandzsáró túrát a tavalyi évben is megrendezték, többek között olyan tagokkal mint a Spotify, a WordPress vagy a Pandora alapítói, a Ticketmaster vezetője vagy éppen Lady Gaga menedzsere.
kilimanjaro-hegy
Az idei hegymászó csoportba azonban a hasonlóan illusztris meghívottak mellé 3 startup alapítót is beválasztanak.
A programba az esemény weboldalán lehetett jelentkezni ahol első körben a több mint 2100 jelentkezőt szűkítették le 200-ra. Ebbe a körbe bekerült Szabó Gergő is, a Special Effects Media alapítója és vezetője. Ez a kör a közönségszavazásról szól, vagyis a következő körös szűkítést az befolyásolja, hogy mennyien nyomnak egy LIKE-ot a nevezési videó alatt.
Gergő azt ígéri, hogy ha bekerül az utazó csapatba, akkor a túra eseményeiről egy video sorozatot készít amit egy YouTube csatornán tesz közzé.
Amennyiben bekerül a legjobb 50-be, a The Summit Kilimanjaro zsűritagjai fogják eldönteni, hogy megkapja -e a 3 utazó hely valamelyikét – valószínűleg valamilyen további feladat elvégzése alapján.
Ha látni akarjátok a magyar srác kalandjait a tech nagyágyúkkal a Kilimandzsárón, akkor segítsétek egy szavazattal!
A The Summit Kilimanjaro weboldala: http://thesummit.co/kilimanjaro
A YouTube csatorna ahol a sorozat látható lesz ha utazik Gergő: https://www.youtube.com/channel/UCneBb3Ro7AmOArpmrtOtvZw/
A Special Effects Media egy video network építésével foglalkozik a YouTube platformon, weboldala: http://speceffectmedia.com/
Megosztás