Blogzine

Az NNG nyerte a European Business Awards-ot

A budapesti székhelyű navigációs fejlesztő példát mutatott az európai vállalatoknak, hogyan lehet egy víziót komoly eredményekre váltani.

Bejelentésre került a European Business Awards (EBA) 2013/14-es díjazottjainak névsora az athéni gálaesten, ahol az NNG Európa egyik legkeményebb üzleti versenyén diadalmaskodott. A vállalat a szavazás egy korábbi szakaszában a National Public Champion (Nemzeti Bajnok) címet is megszerezte.

A globális navigációs megoldásokat kínáló NNG újabb díjjal büszkélkedhet: a befolyásos európai döntéshozókból álló zsűri a vállalatnak ítélte a BP Target Neutral Growth Strategy of the Year (a BP Target Neutral vállalat szponzorálta “Az Év Növekedési Stratégiája”) címet az idei European Business Awards versenyen, mellyel az NNG elmúlt 18 hónapban tapasztalt kimagasló eredményeit és növekedését jutalmazta. A díjátadó ünnepség egy egyéves folyamat csúcspontját jelentette, melyre közel 17.000 vállalkozás nevezett. Ebből 100 céget jelöltek Ruban d’Honneur státuszra – ők voltak a döntősök a tíz kategóriában. A verseny egy másik kategóriájában futó közönségszavazáson 2014 januárjában az NNG Magyarország Nemzeti Bajnoki címét is elnyerte.

NNG_Peter_Szombathelyi_COO_EBA_dijatado_web

„Az Európa legsikeresebb növekedési stratégiájáért járó kitüntetés megerősítése mindannak, amit a filozófiánk középpontjába helyeztünk az autóiparban, és amelynek útján 2008 óta töretlenül haladunk előre. Korábbi döntésünkkel, mely szerint az alacsonyabb járműkategóriákba is el kívánjuk juttatni a navigációt, megváltoztattuk az iparág képét. Az elismerés bizonyítja, hogy az NNG nem csak egy magyar siker szimbólum, hanem európai szempontból is kivételesen gyorsan növekvő vállalat,” – mondta Balogh Péter, az NNG társalapítója és vezérigazgatója.

Az NNG által kínált navigációs megoldás azon a 2008-as stratégiaváltáson alapul, amely mellett a vállalat a piaci változásokra nyújtott válaszával elkötelezte magát. Annak idején a legtöbb iparági szereplő úgy gondolta, hogy a navigáció a prémium kategóriás járművek extra szolgáltatása marad a jövőben is, az NNG azonban új irányzatot teremtett. Ma már a világ 186 országában 50 nyelven kínál navigációt – ez a legszélesebb paletta az iparágban -, és személyre szabható megoldásai a járművek valamennyi szegmensében, a magasabb és az alacsony kategóriájú autókban egyaránt megtalálhatók.

„Ez a díj számunkra azt jelenti, hogy a vállalat fényes jövő előtt áll: az NNG gyorsan növekszik, és egyre nagyobb tért hódít a világon annak ellenére, hogy a járműipar komoly növekedési nehézségekkel nézett szembe az elmúlt években,” tette hozzá David Wiernik, az NNG társalapítója és elnöke.

Megosztás