Blogzine

Átrendeződés az online médiafigyelés piacán

A Neticle veszi át a Replise ügyfélkörét.

A Replise stratégiai irányváltása következtében kilép a hazai online médiamonitoring piacról. A cég korábbi ügyfelei számára mostantól az innovatív magyar startup, a Neticle Technologies biztosít közösségi médiafigyelési és üzleti döntéstámogató szolgáltatást.

Az elmúlt években médiafigyeléssel és elemzéssel foglalkozó, a hazai piacon meghatározó szereppel bíró Replise Hungary Kft. stratégiai irányváltás következtében kilép a hazai online médiamonitoring piacról, így eddigi szolgáltatását április végétől nem áll módjában folytatni. A Replise számára azonban kiemelten fontos, hogy ügyfelei számára biztosítsa a közösségi médiafigyelés folyamatosságát, így ennek érdekében megállapodást kötött a Neticle Technologies-szal, az egyetlen olyan magyarországi közösségi médiamonitoring szolgáltatóval, amelyről úgy találta, hasonlóan magas minőségben tudja kiszolgálni ügyfeleit. Megállapodásuk értelmében 2015. május 1-től a Neticle biztosítja az érintettek számára, hogy az online médiafigyelési és elemzési szolgáltatás zavartalanul folyhasson tovább.

neticle

A Neticle Technologies 2013 óta van piacon, automatikus nyelvi algoritmusaival az online médiaelemzést üzleti döntéstámogatói szintre emelte. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően egyre szélesebb körű üzleti szolgáltatásokat kínál, a tavalyi évben ügyfélkör, árbevétel és létszám tekintetében is hatalmas előrelépést, mutatói megháromszorozását érte el, az idei év végéig pedig már a külföldi terjeszkedés a kitűzött cél.

neticle_frontend-3

A Neticle sikerének és lendületes fejlődésének mozgatórugója, hogy egyedi megoldásával képes számszerűsíteni a web véleményét. A böngészőből elérhető online médiafigyelő és -elemző rendszer közel valós időben megtalálja és automatikusan, emberi pontossággal tartalom-, illetve véleményelemzi a weben található magyar nyelvű tartalmakat. Az így feltárható eredmények többek közt a piackutatás, az ügyfél elégedettség mérés, konkurenciafigyelés, a kríziskezelés, a márkaépítés és a véleményvezér-azonosítás területén jelenthetnek komoly segítséget.

Megosztás