Blogzine

Prémium kategóriás magyar ásványvíznek nyílik bemutatóterme Sanghajban

Jelentősen megerősítheti exportpiaci pozícióját a Primus Ásványvíz, miután Kína gazdasági központjában, Sanghajban megnyitja prémium kategóriás bemutatótermét. A Primus kínai piacra lépésében jelentős szerepet vállalt a Magyar Nemzeti Kereskedőház. Cél, hogy a prémium kategóriás magyar ásványvíz széles körben elérhetővé váljon az igényes kínai fogyasztók számára.
A Primus Ásványvíz és a Magyar Nemzeti Kereskedőház az elmúlt években jelentős figyelmet és erőforrást biztosított arra, hogy feltérképezze a magyar ásványvizek számára a keleti piacokban rejlő exportlehetőségeket. Az együttműködés eredményeként 2017. május 15-én megnyílhatott az első magyar ásványvízre szakosodott bemutatóterem Sanghajban, Kína egyik legfejlettebb és legjelentősebb központjában. A következő közös cél, hogy a prémium kategóriás magyar ásványvíz széles körben elterjedjen a kínai fogyasztók körében.

A Sanghaj Primus Center ünnepélyes megnyitójára Sanghaj központjában, a Nanjing Roadon került sor. A bemutató teremben a kínai disztribútorok és befektetők megismerhetik, megvásárolhatják az egészségmegőrzésben is fontos szerepet játszó, prémium kategóriás magyar terméket, egyúttal zászlóshajóként képviselhetik a világszerte ismert és keresett magyar ásványvizeket.

Komplex szakmai támogatás a Kereskedőháztól

A Primus ásványvíz kínai piacon történő megjelenéséhez a Magyar Nemzeti Kereskedőház nyújtott szakmai támogatást. Az MNKH Exportakadémia elnevezésű exportfejlesztési képzési program keretében a sikeres külpiacra lépéssel kapcsolatban sajátíthatott el tudást, és kaphatott friss piaci információkat a vállalkozás. Ezt követően került sor a cég Ningbóban megrendezett szakkiállításon való részvételére, amely meg is hozta az áttörést a Primus számára.

„A Kereskedőház export- és vállalkozásfejlesztési képzésein az exporttevékenységhez kapcsolódó valamennyi kérdésre választ kaptunk, legyen szó márkaépítésről, a szakkiállításokon történő hatékony megjelenésről, külpiaci kockázatokról, üzleti kultúráról, vagy épp tárgyalástechnikáról. Kínai sikereinket egy Magyar Nemzeti Kereskedőház által szervezett szakkiállításon alapoztuk meg, amelyen a sikeres piaci bemutatkozás nem valósulhatott volna meg az Exportakadémián elhangzott gyakorlati praktikák elsajátítása nélkül”– fogalmazott Regőczi László, a Bonaventura Kft. ügyvezetője.

A bemutatóterem megnyitóján Kun Gábor, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: „A magyar cégek kínai piacra lépéséhez kedvező környezetet biztosít, hogy a magyar-kínai gazdasági kapcsolatok dinamikusan fejlődnek, 2012-2016 között több mint 30%-kal bővült az országba irányuló magyar export. A Primus sikere példaként szolgálhat és utat nyithat más magyar vállalkozások számára is, hiszen a prémium kategóriás, kiváló minőségű magyar termékekre jelentős piaci igény mutatkozik.”

A megnyitó eseményt követően Hugyecz László által tervezett Park szállodában a Primus ásványvizet előállító Bonaventura Gold Kft. több együttműködési megállapodást is aláírt kínai partnerekkel, melyek stabil keretet biztosítanak a Primus ásványvíz további piaci terjeszkedéséhez.

Megosztás