Blogzine

Ha kéred, házhoz szállítják

Mióta a koronavírus megérkezett Magyarországra, aki teheti, igyekszik otthonról dolgozni, és amikor csak lehetséges, a négy fal között maradni. A közösségi média harsog a „maradj otthon” kampánytól és posztoktól, és ez így van jól. A jelenlegi járványügyi helyzetben az eddiginél is több felelősség hárul a logisztikai cégekre, a ViddL pedig igyekszik a futárszolgálatokra nehezedő kihívást a legkomolyabban venni. A magyar startup új szolgáltatást indít Budapesten, HozdL elnevezésű megoldásuk segíti a belváros lakóit a járványügyi helyzetben.

A cég szabadúszó futárok bevonásával oldja meg a logisztikában tomboló munkaerőhiányt, és digitális megoldásainak köszönhetően növeli a csomagszállítási élményt. A ViddL Magyarországon először Facebook Messengeren is értesíti a címzetteit, és agilis működése új utat nyitott a budapesti csomagszállításban. Sőt a ViddL-nél elérhető az érintésmentes aláírás, melynek köszönhetően a címzettnek nem kell érintkeznie a futár okostelefonjával és saját eszközén küldheti be a csomagátadás bizonyításaként szolgáló aláírást. A ViddL futárok biciklivel, rollerrel vagy gyalog szállítanak Budapest belvárosában, így a startup évente több tonna CO2-től óvja meg a várost.
„Az utóbbi hetekben azt tapasztalhattuk, hogy a legtöbben felelősen az otthonmaradás mellett döntenek, és az emberek szeretnék, ha ki sem kellene lépniük az ajtón alapvető szükségleteik beszerzése érdekében. Mi a ViddL-nél sok kihasználatlan futár kapacitással rendelkezünk, és szeretnénk futárjainknak most minél több munkát adni, segítve őket ebben a nehéz időszakban.” – foglalja össze gondolatait és a HozdL elindításának mozgatórugóját Tüske Tamás, a cég ügyvezető- je.

A HozdL egy online platform, ahol pár kattintással bárki megrendelheti alapvető szükségleteit. A szolgáltató a beérkező igényeket feldolgozza, futárjai segítségével beszerzi, majd a megrendeléstől számított pár órán belül házhoz viszi a megvásárolt termékeket. A kívánság leadását követően a HozdL emailben értesíti ügyfeleit az ügylet minden fontos pontján, a beszerzést végző futár pedig telefonon veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval, amennyiben kérdése van a rendelésre vonatkozóan. A szolgáltatás díja 1.500 Forint, mely majdnem teljes egészében a futár pénztárcájában landol.

„Minél gyorsabban szerettünk volna reagálni a jelenlegi helyzetre, ezért úgy döntöttünk, hogy online rendszerünknek már egy olyan verziójával elő szeretnénk állni, ami közel sem a végleges. Úgy gondoljuk, hogy már ezzel is segíteni tudunk, később pedig az éles működésben szerzett tapasztalatokat is beépítve, folyamatosan bővítjük szolgáltatásunkat. Célunk, hogy napról napra fejlesszük működésünket, hamarosan pedig letölthetővé tesszük a HozdL alkalmazást is.

2020.03.25-én indítottuk szolgáltatásunkat, ügyfeleink Budapest V., VI. és VII. kerületeiben, illetve a II. és a IX. kerületek bizonyos részeiben rendelhetnek tőlünk.” – mondta Domán Dániel, a cég technológiai vezetője.

A szolgáltatásról minden információ rendelkezésre áll a https://hozdl.hu weboldalon, ahol nem csak megrendelések leadására, hanem futárként való jelentkezésre is lehetőség van.

A HozdL csapat várja továbbá azok jelentkezését, akik anyagilag támogatni szeretnék a kezdeményezés sikerességét, illetve hozzá akarnak járulni a szolgáltatás bővítéséhez. A HozdL csapat 100 db ingyenes kiszállítást ad a belső kerületben élő nyugdíjasok számára, ezzel is ösztönözve őket az otthonmaradásra. Aki tud, és szeretne hozzájárulni a szolgáltatás sikeréhez, az info@hozdl.hu email címen veheti fel a kapcsolatot a HozdL csapattal. A segítséget nyújtók névsora a szolgáltatás weboldalán lesz megtekinthető, hozzájárulás esetén.

A startup rövid távú céljai között szerepel például a területi kiterjesztés, a vásárlási érték növelése. Az éles működéssel párhuzamosan a fejlesztések gőzerővel zajlanak, hogy még jobb felté- telek álljanak az ügyfelek rendelkezésére. Addig is, a HozdL csapat mindenkinek a türelmét, megértését és együttműködését kéri, hiszen Róma sem egy nap alatt épült.

Megosztás