Összefog az eNET és az Árukereső

Közösen kutatja a jövőben a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu.

Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a minap hazai piacvezető ár-összehasonlító  oldal, az Árukereső.hu és az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.

A jövőben Magyarországon, Bulgáriában és Romániában is együtt fogják kutatni az e-kereskedelem  helyzetét, fejlődését és jellegzetességeit.

 

A hazai e-kereskedelem gyors fejlődése és növekedése megkívánja, hogy mind a szakmai szereplők,  mind a közvélemény rendszeresen naprakész és érdemi elemzéseket kapjon az ágazatról. A webáruházak fejlődése, az interneten vásárlók számának növekedése nem csupán a szakmai  döntéshozók számára izgalmas folyamat, hanem a vásárlók számára is tanulságos. Az internetes  kereskedelem további fejlesztéséhez minden oldal képviselői számára kimagaslóan fontos, hogy  pontos és valóban átfogó képet kapjanak az ágazatról.

Find the Answer - Magnifying Glass

Az Árukereső.hu jelenleg közel 1000 aktív magyar webáruház 2,5 millió termékét mutatja be átlagosan havi 5 millió látogatónak. A cég budapesti központjából irányítják Bulgária legnagyobb  ár-összehasonlító odalát a Pazaruvaj.com-ot, valamint Románia meghatározó ár-összehasonlítóját a  Compari.ro-t is. A külföldi piacok még precízebb kiszolgálása és fejlesztése érdekében a közös  kutatásokat ezekre az országokra is kiterjeszti az eNET és az Árukereső.hu.

 

„Az Árukereső.hu számára nagy öröm, hogy a legfelkészültebb hazai internetes kutató csapattal  köthettünk nemzetközi megállapodást. A kutatások eredményei alapján komoly segítséget fogunk  tudni adni az e-kereskedelmi szakma képviselőinek, hogy még jobb szolgáltatásokat nyújtsanak a felhasználók számára” mondta Palocsay Géza az Árukereső.hu operatív igazgatója.

 

Az eNET küldetése, hogy az internet-gazdaságról, az információs társadalomról, valamint az  infokommunikációs piacról a legmagasabb szakmai elvárásoknak megfelelő alapkutatásokat készítsen. A cég által – immár 13 éve – készített e-kereskedelemmel kapcsolatos kutatások a magyar piacon egyedüliként betekintést adnak a hazai internetes kereskedelem növekedési volumenébe, fejlődésébe és segítségükkel lehetőség nyílik a piaci trendek folyamatos nyomon követésére, előrejelzések készítésére.

 

Kis Gergely, az eNET partnere a megállapodás kapcsán megjegyezte: „Az Árukeresővel idén egyszerre  három ország e-kereskedelmi trendjeit fogjuk közösen kutatni. Hiszünk benne, hogy ez az  együttműködés regionális terjeszkedési terveink megvalósításához hozzájárul, és hamarosan átfogó  képet tudunk nyújtani a közép-kelet-európai internetes kiskereskedelem fejlődéséről. “

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .