Possible-MOME együttműködés az innováció jegyében

 

A MOME Design Rafting 24 órás versenyével kezdetét vette egy hosszú távú innovációs és tehetséggondozási partnerség a Possible és a MOME között.

POSSIBLE magyarországi irodája, a CarnationGroup igen jelentős lépéseket tesz a hazai tehetségek felkutatásában és képzésében. Meggyőződése, hogy ezek a tehetséges fiatalok képesek világszínvonalú, újító munkákkal öregbíteni hazánk hírnevét.

Ezzel a 24 órás tervezőversennyel egy olyan, eddig soha nem látott együttműködés vette kezdetét, melyben egy globális reklámügynökség dolgozik vállvetve egy különleges, nemzetközileg is elismert egyetemmel.

A partnerség első lépéseként Király András, a CarnationGroup innovációs részlegének koordinátora mentorként képviselte a POSSIBLE-t az egyetem egészséges életmódot népszerűsítő megmérettetésén, ahol négy professzionális tervezőkből álló csapat oldott meg egy problémát az egyetem hallgatói számára. A tervezők 24 óra leforgása alatt jutottak el a probléma felvetéstől a megvalósuló kész termékig.

„A tehetséggondozás nemcsak a fiatalok, de az őket később alkalmazó iparágak számára is egyaránt kritikus kérdés. Azzal, hogy már ilyen korai szakaszban segíthetjük, terelhetjük a kreatív designerek szárnypróbálgatásait egyben azt is jelenti, hogy olyan valós tudással tudjuk őket felfegyverezni, ami világszerte megállja a helyét! A MOME kiemelt fontosságú intézmény a hazai kreatív illetve designer elméleti és gyakorlati képzésben, ezért is támogatjuk hosszútávon az egyetem munkáját.” – mondta Tóth Krisztián, vezérigazgató, kreatívigazgató.

“Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a design és a kreatív gondolkodás oktatása ne a klasszikus képzési formában történjen, hanem formabontó, jókedvű és dinamikus módon. A hallgatók ne tankönyvekből tanulják a design tervezés folyamatát, hanem testközelből láthassák mi a kreativitás, hogyan lesz egy ötletből valóság.”– Barcza Dániel, a MOME Design Intézet igazgatója

POSSIBLE egy globális ügynökség, mely értékes és mérhető interaktív marketing szolgáltatásokat nyújt olyan Fortune 1000 ügyfelek számára, mint a Canon, a Telenor, a Mazda, az AT&T, a Barclay’s, a P&G, a Nokia, a Microsoft vagy akár a Dell.

A New York-i központtal működő ügynökség 26 irodával rendelkezik világszerte többek között Londonban, Budapesten, Bukarestben, Moszkvában, Shangaiban, Szingapúrban, Sao Paolóban, Dubaiban, Los Angeles-ben és Seattleben. A POSSIBLE a WPP Digital része, amely a WPP csoport digitális ágazata.

CarnationGroup 2012-től a POSSIBLE stratégiai fontosságú része, globális és innovatív ügyfelekkel dolgozik kelet-közép-európai székhellyel és aktív regionális jelenléttel.

MOME célja, hogy olyan tudatos alkotó egyéniségeket képezzen, akik alkalmasak a művészeti területükön adódó feladatok magas szintű megoldására. Ehhez egy olyan szellemi műhely kereteit biztosítja, mely túlmutat az egyetemi kereteken. A több mint 130 éves intézmény napjainkban a legszélesebb értelemben vett designnal foglalkozó alkotók egyetemi képzése révén tölt be meghatározó szerepét az ország kulturális és innovációs életében. Emellett számos nemzetközi szervezettel, intézménnyel áll kapcsolatban, világhírű partnerekkel működik együtt.

Az évente megrendezett Design Rafting verseny része az intézet megújuló oktatási programjának, mely alapja az integratív szemlélet, és a kreatív iparhoz való szoros kapcsolódás.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..