Zsebre vágott instant kedvezmények

Az első hazai mobilkupon-app fejlesztői bemutatják új alkalmazásukat, a SmartShoppert.

Több mint 50, például a Subwaynél és a Häagen-Dazsnál beváltható mobilkupon-ajánlattal, illetve egy életmód „zsebmagazinnal” indul az ingyenesen letölthető SmartShopper okostelefon-alkalmazás, ún. béta verzióban. A Közép-Európában teljesen egyedülálló applikáció Android és iPhone tulajdonosok számára biztosít kényelmes, helyfüggő, csak egy gombnyomást igénylő vásárlási kedvezményeket.

Egyre több hír szól a klasszikus közösségi vásárlásra épülő kuponoldalak amerikai hanyatlásáról, de annál kevesebb a mobilkupon térnyeréséről. Utóbbi trendet felismerve indult el a magyar fejlesztésű SmartShopper. A mobilos alkalmazás a város számos pontján elérhető, minőségi szolgáltatásokat nyújtó partnerein keresztül biztosít kedvezményt egy közös ebéd, egy rég áhított divatkiegészítő, szépségápolási szolgáltatás vagy akár egy konditerem-belépő árából, de olasz prémium konyhabútor-ajánlat is található az appban.

A SmartShopper fő funkciója az „instant” mobilkupon, mely kategóriákba – gasztro, divat, design, sport, fitnesz, szépségápolás stb. – gyűjtött termékek és szolgáltatások árából nyújt legalább 20%-os kedvezményt. A mobilkupon abban is újszerű, hogy a kedvezményeket nem kell előre megvásárolni, kinyomtatni vagy a megfelelő számú vásárló elérését megvárni; egyszerűen és azonnal igénybe vehetőek. „A SmartShopper célja közelebb hozni a minőséget a hétköznapokban is – anyagi és térbeli értelemben egyaránt –, ezért a mobilkuponok a személyre szabott preferenciákon túl a felhasználók aktuális tartózkodási helye alapján is listázhatók és azonnal felhasználhatók – mondta Varga Balázs, a SmartShopper társalapítója és ügyvezetője. – Létjogosultságát az ember alapvető jellemzője adja: nem szeretünk feleslegesen várni vagy kuponokat nyomtatni, hanem egyszerűen és azonnal szeretnénk többet kapni kevesebbért.

Az alkalmazás minden vásárlást követően a kedvezményes ár 3%-át is visszatéríti felhasználóinak, amit egy virtuális „pénztárcában” gyűjthetnek, és elegendő pont összegyűjtése esetén a későbbiekben kedvezményes termékekre vagy szolgáltatásokra fordíthatnak. „A kedvezményeken felül a vásárlás utáni visszatérítés és az alkalmazásba rejtett magazin mind részei a telefonon bármikor elérhető és folyamatosan frissülő életmód-központunknak – tette hozzá Kaizer Gábor, az üzletfejlesztésért felelős társalapító. – Még számos meglepetést tartogatunk, hiszen a közeljövőben több innovatív mobilkereskedelmi funkciót tervezünk integrálni a platformunkba.

Étel, ital, sport, fitnesz kedvezményesen, egy gombnyomásra

Az ingyenesen letölthető alkalmazásban egy gombérintéssel és egy QR-kód beolvasásával érvényesíthetőek a minimum 20%-os kedvezmények. Amennyiben a felhasználó talál egy őt érdeklő ajánlatot, akkor csak annyi teendője van, hogy az étterembe, bárba, vagy épp sportklubba ellátogatva az adott mobilkupon oldalán egyszerűen megérinti a „Felhasználom a kedvezményt!” gombot. Ezt követően a SmartShopper alkalmazáson belül azonnal megnyílik egy QR-kód olvasó, amit a vásárlás helyszínén elérhető-elkérhető QR-kód elé kell tartani a beolvasás pár másodpercére.

A SmartShopper hálózatához folyamatosan csatlakoznak az új partnerek, induláskor többek közt a Subway Étteremlánc, a Häagen-Dazs Fagylaltozó, illetve a  City Squash Club akciós kínálata érhető el.

Kapcsolódó linkek:

Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.urbanguides.smartshopper

App Store:

https://itunes.apple.com/hu/app/smartshopper-hungary/id721307159?mt=8

 

Kapcsolódó posztok:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.