Luxus dizájnkütyüvel hajt világsikerre egy magyar startup (frissítve)

Elindult, sőt, már közel 15 millió forintot gyűjtött az Indiegogo-n a L!BER8 Technology közösségi finanszírozási kampánya. 

Luxuskarkötőt fejleszt a L!BER8 Technology nevű magyar startup csapat. A tago arc névre keresztelt stílusos kiegészítő nagy újítása, hogy az e-könyvolvasókból is ismert E Ink kijelzővel ellátott karkötő mintája tetszés szerint változtatható. A viselő aktuális ruhájához és hangulatához passzoló kép egy mobil alkalmazás segítségével varázsolható át az ékszerre. A cég néhány napon belül, az Indiegogo-n induló közösségi finanszírozási kampány bevételéből indítja el a tömeggyártást.

liber8tech

Több szempontból is óriási újítás a tago arc digitális divat kiegészítő. Egyrészt maga az elv, hogy egy mobilalkalmazás segítségével bármikor lecserélhető a karkötő mintája, már önmagában forradalmi. Másrészt az E Ink kijelzővel ellátott karkötő egy NFC chip által összeköttetésben van a mobiltelefonnal, így mindenfajta kábel vagy bluetooth kapcsolat nélkül „átvarázsolható” rá az applikációból kiválasztott minta.

Az ékszerre különféle mintákat lehet letölteni, illetve az ékszer viselője akár megalkothatja a saját stílusának megfelelő formát is, amit meg is oszthat majd a tago közösséggel. A L!BER8 szeretne grafikusokat, művészeket is bevonni a további képek megalkotásába, illetve tervben van ismert luxus divatmárkák által támogatott, egyedi minták létrehozása is.

Sosem merülő termékek – rengeteg felhasználási lehetőség

A tago arc csupán az első, megvalósulásra váró termék a L!BER8 Technology boszorkánykonyhájából. A startup az egyedülálló töltésnélküli technológiát további eszközökben – pl. digitális képkeretben, konferencia badgeken (belépőkön), vagy kórházi beteglapokon – is alkalmazni kívánja.

Bulival indul az Indiegogo kampány

A közösségi finanszírozási kampány egy party keretében indul a tervek szerint néhány napon belül az Indiegogon. A magyar startup hazai és nemzetközi támogatók és magánszemélyek által befolyt összegből szeretné ugyanis elindítani a tömeggyártást.  A kampány lényege, hogy a weboldalon keresztül bárki a világon támogathatja a projektet, és vásárolhat a jövőben elkészülő termékből. A termék várhatóan 2015 utolsó negyedévében kerül kereskedelmi forgalomba.

 

„Aki korán kel, aranyat lel, vagyis akik a kampány indításakor rögtön a weboldalra látogatnak, rendkívül kedvező áron vásárolhatnak a jövő ékszeréből” – árult el egy kulisszatitkot Kovács Zoli, a karkörkötő megálmodója, s az azt megvalósító L!BER8 csapat vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..