Magyar robotmérők

A iProspect kommuikációs cég partnerségét kötött az online hirdetési csalások kiszűrésére szakosodott enbrite.ly-val. “Az a tény, hogy az online hirdetési csalás problémája jelen van, egyértelmű, amióta megszületett az iparág” – kezdi Kovács Nándor, az iProspect vezetője. “A meg nem jelenített hirdetések avagy éppen ellenkezőleg, több reklám egymásra halmozása, vagy a hamis kattintások generálása mindig is jelen voltak. A videó hirdetések térnyerésével és az RTB platformok megjelenésével ez a jelenség csak fokozódott.

enbriteMédiaügynökségként már régóta keresünk egy olyan megoldást, amit az enbrite.ly kínál. A hirdetések láthatóságán túl a bot forgalom szűrésével képesek leszünk elérni, hogy a reklámjaink biztosan megjelenjenek, és valódi hús-vér embereknek.”

Az enbrite.ly CEO-ja, Rimóczi Oszkár így vélekedik az együttműködésről: “Az iProspect segítségével megkezdtük a magyar piac mérését. Ez egy történelmi pillanat, hiszen eddig szinte semmit nem tudtunk arról, hogy mennyire fertőzött a hazai digitális média. Az első benyomásunk az, hogy talán nincs akkora baj, mint nemzetközi szinten, de vannak arbitrázs csalások, amikkel mindenképp érdemes foglalkozni.
Az általunk fejlesztett megoldással jelentős hatékonyság növekedés érhető el éppúgy hirdetői, mint ügynökségi oldalon, azaz ugyanannyi online büdzséből többet tudnak kihozni partnereink.

Terveink között szerepel a hazai piac teljes megtisztítása a visszaélésektől, valamint szeretnénk iparági standarddá válni. Ehhez keresünk az Isobarhoz hasonló haladó gondolkozású médiaügynökségeket, hirdetőket.”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..