Ezt a nevet jegyezd meg: Dmlab!

Kihirdették a Telekom Big Data alapú megoldásokra kiírt pályázatának, a Think BIG! versenynek a nyertesét. A Dmlab lett az, de hogy mivel? Olvas el ebben a cikkben.

Kihirdették a Telekom tavaly novemberben kiírt pályázatának nyertesét, amely során konkrét, megvalósítható ötleteket és megoldásokat vártak a telekommunikációs adatok Big Data módszerekkel történő kreatív felhasználására.
Rengeteg jelentkező volt, akik közül öt pályázó jutott a döntőbe

– Csaba Zoltán László,

– a Dmlab csapata (ők lettek a nyertesek ugyebár),

– az Initon Kft.

– a LInKE

– a Telecommunication Network Team

 

 

A zsűri az egytől egyik kiváló prezentációk alapján nem volt könnyű helyzetben, de végül a Dmlab egyik megoldását ítélte a legjobbnak, ezzel ők vitték el az egymillió forintos fődíjat.

Mit csinál a Dmlab?

A nyertes ötlet arra kínál megoldást az ügyféladatok anonim elemzése mellett, hogy

milyen módon és pontosan melyik időpontban érdemes azokkal az ügyfelekkel kapcsolatba lépni, akik valamiért elfelejtik időben befizetni a számlájukat.

Egy ilyen, a megfelelő időpontban kiküldött, személyre szabott „gentle reminder” hozzájárulhat az ügyfélélmény növeléséhez.

A zsűri tagjai a Magyar Telekom, a T-Systems Magyarország és a Kitchen Budapest vezetői és szakértői voltak. Az elbírálásban előnyt jelentett az ötlet egyedisége és megvalósíthatósága. Kiemelt szempont volt, hogy az adatok felhasználásának meg kell felelnie az adatvédelmi törvényi szabályoknak, vagyis az adatok vissza nem fejthető, az ügyfélhez soha nem kapcsolható módon, vagy az ügyfél kifejezett beleegyezésével kerülnek felhasználásra.

A posztot eddig 1232 látogatónk olvasta.

Kapcsolódó posztok:

A bejegyzés kategóriája: Blogzine
Kiemelt szavak: , , , , , .
Közvetlen link.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.