Blogzine

Whiskyology – 10 országban debütál idén a magyar cég portál- és márkafejlesztése

Több körös kiválasztási folyamat végén a Neo Interactive magyar tulajdonú digitális reklámügynökség nyerte el 2014-ben a Pernod Ricard megbízását a No. 1 prémium szeszgyártó vállalat nemzetközi döntőbizottságának egyöntetű választásával.(x)

A világvezető francia cég olyan márkák tulajdonosa, mint például az Absolut vodka, a Becherovka, a Havana Club és a Malibu rumok, a Kahlúa, a Beefeater gin vagy a whisky-k közül a Chivas Regal, a Ballantine’s, a Jameson és a The Glenlivet. A gabonapárlatokhoz kapcsolódik a Neo Interactive által végzett munka: a most bevezetésre kerülő nemzetközi online magazin elsődleges információforrásként szolgál mindazoknak, akik a whiskykedvelők táborát erősítik.

A Whiskyology külön bejegyzett márkaként kel útjára, melyet önálló arculat, egyedi logó is támogat. Oldalain friss híreket, konkrét whiskykhez kapcsolódó tényeket olvasgathatnak a látogatók. Mindezt platformfüggetlenül, mert a weboldal – úgynevezett reszponzív felépítésével – igazodik minden böngészésre képes eszköz kijelzőjéhez és kezelőfelületéhez, legyen ez asztali számítógép, táblagép vagy okostelefon, de akár az olyan országspecifikumokhoz is, mint például az izraeli verzióban a jobbról-balra történő írásmód.

whisky

 

A Whiskyology elsődleges szerepe, hogy olyan online magazinná váljon, ami bárkit segít a whisky-szakértővé válás folyamatában. A fent említett tartalmakon túl részletesen olvashatunk hasábjain az ír, skót, amerikai, kanadai és egyéb whiskyk érleléséről, összetevőiről is. Megismerhetjük azokat, akiknek feladata nap mint nap az, hogy mindig kiváló minőségű ital kerüljön a gondos alapossággal megtervezett palackokba. A rendszeresen frissülő tartalmakból megtudhatjuk majd, hogy egy ritka whisky nemcsak a polcon mutat jól, hanem akár jól jövedelmező befektetés is lehet.

Egyedülálló szolgáltatásként ízlésünknek és pénztárcánknak megfelelően kereshetünk whiskyt. A Whisky választó segítségével néhány egyszerű lépésben megadhatjuk például, milyen ízvilág áll hozzánk közel, így a saját preferenciáinkhoz illeszkedő termékek között tallózhatunk. Részletesen olvashatunk az adott termékekről, és egy kattintással azt is megtudhatjuk, hol vásárolhatjuk meg őket.

Jelenleg a Whiskyology-térkép két végén Nagy-Britannia és Izrael határolja azt a további tíz piacot, köztük Magyarországot, amelyekben a projekt – minden ország saját nyelvén – még ebben az évben elérhetővé válik.

A tartalommenedzsment koordinációja és a programozási munkák mellett a neo jegyzi a Whiskyology márka és portál teljes arculati tervezését is. A megvalósítás során olyan vizualitást alakított ki a legnagyobb hazai független digitális ügynökség, mely képes kielégíteni a csatlakozott országok interkulturalitását.

 

 

 

 

 

Megosztás