Blogzine

Damjanovich Nebojsa, a marketingguru startupper lett

Damjanovich egy huszárvágással startupper lett: új, marketingtervező és kampánymenedzselő szoftvert fejlesztett Damjanovich Nebojsa, online marketing szakértő. Az Adplanky nevű, felhő alapú megoldás kis- és közepes vállalkozások számára készült és nemzetközi piacokat is célba vesz.

Az Adplanky célja hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét. A hasonló szoftverek nagyvállalatok és ügynökségeik számára készültek, egy kkv számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni az Adplanky.

adplanky

“A kis- és közepes vállalkozások a kampánytervezéshez és értékeléshez kockás papírokban, Word, Excel és Pdf dokumentumokban, a Google vagy a Facebook analítikai rendszerében és emialekben lévő információkból nyerik az adatokat. Ez nem hatékony és nem eredményes” – mondta a rutinos online marketing szakértőből egy huszárvágással startup alapítóvá lett Damjanovich Nebojsa (képünkön, de nem FENT :), hanem LENT-ebb…

D-Nebojsa

Nebojsa Hozzátette: számos ponton automatizálható kis- és közepesvállalatok marketing tervezése és a menedzsmentje, beleértve az értékelést is, mindezzel sokszorosára lehet növelni a hatékonyságot.
“Marketing irányítópult”

A programban egy helyen elérhetők a lényeges adatok minden felhasználó számára, így a kampányok tervezése lerövidül, áttekinthető, hatékonyabb és eredményesebb lesz.

A program tartalmaz egy médiaadatbázist a 3000 legfontosabb magyar médium adataival. Mivel a kkv-k többnyire maga végzik a médiavásárlást, mindez lényegesen megkönnyíti a médiatervezést.

Az Adplanky tartalmaz egy áttekinthető kampánynaptárat, melyben minden kampányesemény annak minden részletével nyomon követhető. A program része egy egyszerű feladatmenedzsment rendszer, amely minden modullal össze van kapcsolva. És ami talán a legfontosabb, az adatok zöme a Google Analytics-ből töltődik be automatikusan és élőben, így könnyűvé válik a kampányok real time követés és értékelése.

Egyszerűségre fókuszálva

“A fejlesztés során az egyszerűség volt a legfontosabb szempont. Azt szerettem volna, ha a program használata olyan egyszerűen megtanulható, mint az okostelefonok kezelése” – mondta Damjanovish Nebojsa.

Az Adplanky indulását közel 2 éves tervezői és fejlesztői munka, valamint több üzleti és marketing interjú és felhasználói (UX) teszt előzte meg. A programozást a ConfhotelDev fejlesztő csapata végezte.

A napokban indult szolgáltatás egyelőre Magyarországon érhető el. A demo verzió korlátozás nélkül, ingyenesen használható 30 napig. A tervek szerint az év végéig angol nyelven is elérthető lesz az Adplanky. A cél a legnagyobb európai piaconkon piacra lépni. A szoftver a http://adplanky.com címen érhető el.

***

Damjanovich Nebojsáról

Nebojsa online marketing szakértő. Szabadkán született, tanulmányait részben ott, részben Budapesten folytatta. 1993 óta él Magyarországon.

Az Adplanky megalapítása előtt inbound marketing tanácsadással foglalkozott Senpai Consulting tulajdonosaként. Korábban a Grey Budapest Digital Marketing Strategist pozícióját töltötte be, két évig volt az allegroup.hu Kft. marketing igazgatója, valamint nagyvállaltok online marketing tanácsadója.

Rendszeresen publikál szakmai cikkeket és tanulmányokat a magyar és angol offline és online médiában. Két saját könyve is megjelent, az “E-mail marketing” és a “Keresőmarketing”. Több online kommunikációval kapcsolatos felsőoktatási program kidolgozásában vett részt és aktívan dolgozik tanárként a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján a nappali, másoddiplomás és szakirányú továbbképzésben.

Megosztás