Tesla már Magyarországon is

Tesla S  június 15-től már Magyarországon is elérhető. A felső kategóriás elektromos autót nálunk elsőként a Business Lease kínálja, flottaautóként, tartós bérleti konstrukcióban. Kelet-Közép-Európában először nálunk vezeti be a cég a sokak által várt autót, amely – szintén a Business Lease kínálata révén – az év végéig a szlovák és a cseh piacon is megjelenik. Vincent van der Meijden, a Business Lease ügyvezető igazgatója az előzetes várakozások alapján a régiós piacon 2015-re 25, 2016-ra 80 autóval bővülő Tesla-portfólió kialakításával számol.

„Magyarországon a Tesla normál kereskedelmi forgalomban jelenleg nem kapható, így az a tény, hogy a Business Lease teljes körű szolgáltatással, operatívlízing-konstrukcióban biztosítja a Tesla-autók importját, regisztrációját, szállítását, hozzájárul az elektromobilitás és a legújabb technológiák elterjedéséhez.

Business_Lease_Tesla_1_

A Tesla S felső kategóriás termék a flottapiac felső szegmense számára, így a Business Lease csak teljes szolgáltatáscsomaggal kínálja. A szolgáltatás magában foglalja az autót, egy intelligens töltőberendezést és ennek üzembe helyezését, minden költséget és ügyintézést, beleértve az importot, a regisztrációt, az adókat, a biztosítást, a karbantartást, szükség esetén a javítást, az autómentést és a csereautót. A Tesla S a cégvezetői autók szegmensébe illeszkedik, így, bár más autókhoz nem hasonlítható, kategóriáját tekintve leginkább a magas felszereltségű Audi A6-nak, illetve az Audi A8-nak felel meg.

Business_Lease_Tesla_2_

A  Tesla S hatótávolsága 400-500 km között mozog. Az alapfelszereltség része az intelligens légrugózás és a metálfényezés; az extrák között a legvonzóbb a kiemelkedő biztonságot és vezetési élményt nyújtó önvezető csomag. Ennek részét képezi az adaptív sebességtartás, amely radarral biztosítja a távolságtartást és megelőzi a frontális ütközéseket; az automata sávtartás, az automata parkolás és az automata fényszóró

A Tesla S lízingkonstrukcióban sem olcsó, havi 419 ezer forint + áfa. Ebben viszont minden biztosítás, adó és a krbatartás is benne van. Egy innovatív termék úgy néz ki, ma már nem elég a sikerhez, innovatív “előfizetési” konstrukció is kell. Márpedig az árazásban igen ügyesek a startupok, gondjunk csak a freemium modellre, ezért ez egy jó példa arra, hogy óriási tőkerűje cégekkel is versenyre lehet kelni jó öltetekkel egy igen csak konzervatív piacon is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..