Tesla már Magyarországon is

Tesla S  június 15-től már Magyarországon is elérhető. A felső kategóriás elektromos autót nálunk elsőként a Business Lease kínálja, flottaautóként, tartós bérleti konstrukcióban. Kelet-Közép-Európában először nálunk vezeti be a cég a sokak által várt autót, amely – szintén a Business Lease kínálata révén – az év végéig a szlovák és a cseh piacon is megjelenik. Vincent van der Meijden, a Business Lease ügyvezető igazgatója az előzetes várakozások alapján a régiós piacon 2015-re 25, 2016-ra 80 autóval bővülő Tesla-portfólió kialakításával számol.

„Magyarországon a Tesla normál kereskedelmi forgalomban jelenleg nem kapható, így az a tény, hogy a Business Lease teljes körű szolgáltatással, operatívlízing-konstrukcióban biztosítja a Tesla-autók importját, regisztrációját, szállítását, hozzájárul az elektromobilitás és a legújabb technológiák elterjedéséhez.

Business_Lease_Tesla_1_

A Tesla S felső kategóriás termék a flottapiac felső szegmense számára, így a Business Lease csak teljes szolgáltatáscsomaggal kínálja. A szolgáltatás magában foglalja az autót, egy intelligens töltőberendezést és ennek üzembe helyezését, minden költséget és ügyintézést, beleértve az importot, a regisztrációt, az adókat, a biztosítást, a karbantartást, szükség esetén a javítást, az autómentést és a csereautót. A Tesla S a cégvezetői autók szegmensébe illeszkedik, így, bár más autókhoz nem hasonlítható, kategóriáját tekintve leginkább a magas felszereltségű Audi A6-nak, illetve az Audi A8-nak felel meg.

Business_Lease_Tesla_2_

A  Tesla S hatótávolsága 400-500 km között mozog. Az alapfelszereltség része az intelligens légrugózás és a metálfényezés; az extrák között a legvonzóbb a kiemelkedő biztonságot és vezetési élményt nyújtó önvezető csomag. Ennek részét képezi az adaptív sebességtartás, amely radarral biztosítja a távolságtartást és megelőzi a frontális ütközéseket; az automata sávtartás, az automata parkolás és az automata fényszóró

A Tesla S lízingkonstrukcióban sem olcsó, havi 419 ezer forint + áfa. Ebben viszont minden biztosítás, adó és a krbatartás is benne van. Egy innovatív termék úgy néz ki, ma már nem elég a sikerhez, innovatív “előfizetési” konstrukció is kell. Márpedig az árazásban igen ügyesek a startupok, gondjunk csak a freemium modellre, ezért ez egy jó példa arra, hogy óriási tőkerűje cégekkel is versenyre lehet kelni jó öltetekkel egy igen csak konzervatív piacon is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .