A mesterséges intelligencia területére is betör a LogMeIn

A magyar gyökerű vállalat felvásárolta a Nanorep mesterséges intelligencia- és chatbot-szolgáltatót.

A LogMeIn, Magyarország első startupból kinőtt nemzetközi IT nagyvállalata, 45 millió dollárért felvásárolta a mesterséges intelligencia és a szabadalmaztatott természetes nyelvfeldolgozó technológiák felhasználásával digitális önkiszolgáló szolgáltatásokat, chatbotokat és virtuális asszisztenseket fejlesztő Nanorepet. A világ legmegbízhatóbb márkái közül jó néhány, például a FedEx, a Toys”R”Us és a Vodafone is a Nanorep segítségével igyekszik megvalósítani egyes kulcsfontosságú ügyfélszolgálati kezdeményezését. A LogMeIn új, intelligens customer engagement platformjának, a Bold360-nak a bevezetését követően most tovább bővül a cég ügyfelek kiszolgálását támogató portfóliója.

„A mesterséges intelligencia megváltoztatja a kedvenc márkáinkkal folytatott interakcióinkat, és kulcsszerepet fog játszani a customer engagement jövőjében” – jelentette ki Bill Wagner, a LogMeIn elnök-vezérigazgatója. „A Nanorep révén jól bevált technológiára és a mesterséges intelligenciához kapcsolódó szakértelemre teszünk szert, így kibővülhet a Bold360 szolgáltatásaink köre, és teljes termékportfóliónkban természetes módon használhatjuk ki a lehetőségeket. Hiszünk abban, hogy a technológia felszabadíthatja a modern munkavállalókban rejlő, kiaknázatlan potenciált, és a Nanorep megvásárlását követően olyan megoldásokat kínálhatunk majd, melyek lehetővé teszik ügyfeleink számára a humanizált és személyre szabott ügyfélszolgálat következő generációjának bevezetését.”

Válasz a növekvő igényre
Míg a chatbotok, a virtuális ügyfélkapcsolati ügyintézők és a mesterséges intelligencia használata már a személyes és az üzleti célú felhasználás területén is egyre gyakoribbnak számít, az ügyfélszolgálati célú alkalmazásuk és bevezetésük elképesztő ütemben zajlik.
A Gartner által a közelmúltban közzétett tanulmány szerint az interaktív (mesterséges) ügyintézők által kezelt ügyfélszolgálati ügyek aránya a 2017-re jellemző 3 százalékról 2022-re 30 százalékra fog nőni.
„A LogMeIn és a Nanorep egyformán látja a customer engagement jövőjét; ennek középpontjában a személyre szabott, humanizált élmény biztosítása áll, amely egyszerre képes javítani az ügyfelek elégedettségét, és csökkenteni a költségeket” – tette hozzá Eli Campo, a Nanorep elnök-vezérigazgatója. „A két vállalat nem csupán természetes párost alkot: összeolvadásunk azonnali előnyt kínál mindkettőnk ügyfeleinek is.”

A Nanorep és a Bold360
A Nanoreptől származó technológia célja, hogy a fogyasztók egy intelligens, könnyed és emberibb ügyintézési eljárás keretében minél gyorsabban meg tudják valósítani céljaikat. A Nanorep jól kiegészíti a LogMeIn nemrég bevezetett Bold360 platformját, melynek lényege az ügyfélszolgálati tevékenység intelligensebbé tétele, akár önálló termékként, akár a Bold360-as termékportfóliót különböző digitális önkiszolgáló funkciókkal kiegészítve. A Nanorep bevezetésétől azt is várjuk, hogy kulcsszerepet játsszon majd a LogMeIn által a customer engagement-piacon eddig megszerzett részesedésének növelésében.

Az ügylet részletei
A megállapodás értelmében a LogMeIn kb. 45 millió dolláros vételáron megszerezte a Nanorep teljes forgalomban lévő részvénycsomagját. A LogMeIn vállalta továbbá, hogy a tranzakció lezárásától számított két éven át legfeljebb 5 millió dollár értékhatárig készpénzben kifizeti a Nanorepnél maradó munkavállalóknak a különböző projekt- vagy ügyfélmegtartási célok elérésekor járó összegeket.

A LogMeIn customer engagement- és ügyféltámogatási portfóliója
A LogMeIn az ágazatban piacvezető megoldásokat kínál, melyekkel lehetővé teszi, hogy az ügyfélkörébe tartozó vállalatok személyre szabottabb, intelligensebb customer engagement- és ügyféltámogatási szolgáltatásokat nyújthassanak. Az évente több mint 200 millió ügyfélinterakcióhoz támogatást nyújtó cég segítséget nyújt a vállalatoknak abban, hogy átalakítsák a valós idejű ügyfélkapcsolati tevékenységüket, és olyan élményeket hozzanak létre, melyek növelik az ügyfelek elégedettségét és hűségét.

Kapcsolódó posztok:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.