A magyarok közel fele nem ment nyaralni, sokan csak alapvető nyári divatcikkeket vásárolnak idén
A GLAMI divatáru kereső friss felmérése szerint a nyári hónapokban elsősorban a szabadság eltöltésének módja és az iskolakezdés határozzák meg
Read MoreA GLAMI divatáru kereső friss felmérése szerint a nyári hónapokban elsősorban a szabadság eltöltésének módja és az iskolakezdés határozzák meg
Read MoreGyakran elhangzik az utóbbi években, hogy a minőségi tartalmakat kínáló online videótáraknak és alternatív adásoknak köszönhetően újra a tévé aranykorát
Read MoreEgy hazai felmérés szerint: a felmérésben résztvevők egyharmada készített több felvételt a karantén idején, és ugyanennyien osztanak meg azóta is
Read MoreAz online vásárlások megerősödéséről számolnak be az európai vállalkozások. Mindezt alátámasztja a Nielsen 2020 áprilisi legfrissebb jelentése is, miszerint az
Read MoreAz egészségügyi vészhelyzet a vásárlási szokásainkat is jelentősen átformálja – mutat rá az EY közel 5000 fő bevonásával készült nemzetközi
Read MoreAz alacsonyabb iskolai végzettségűek tartanak leginkább a technológiai fejlődés hatásaitól, és éppen ők azok, akik a legkevesebb munkahelyi képzési lehetőséget
Read MoreFelmérés az európai és a magyar startupok helyzetéről és jövőképéről A PwC nemrég megjelent tanulmányában az európai és a hazai
Read More– Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma. Még mindig a Facebook dominál
Read More– Milyen az informatikus szakokon tanuló egyetemisták elképzelése a karrierjükről, mivel szeretnének foglalkozni?
Read MoreTanulnánk, ha lenne rá lehetőségünk – derült ki egy pénzintézeti kutatásból. A mára már gyakorlatilag minden szektort érintő szakemberhiány arra
Read MoreAz Oracle és a Future Workplace legújabb kutatása szerint a HR vezetők és a munkavállalók készen állnak az AI használatára,
Read MoreAz idei felmérés egyértelműen negatív változást mutat az Y és Z generációk üzleti motivációról alkotott véleményével kapcsolatban. A hetedik alkalommal
Read MoreHiába lógnak egész nap a neten, a digitális bennszülöttként aposztrofált kamaszok nem tudatosan és nem kellő biztonsággal használják a rendelkezésükre
Read MoreAz egyik legnagyobb informatikai védelemmel foglalkozó cég jelentése szerint a vállalatok 77%-a szenvedett el informatikai támadást az elmúlt 12 hónap
Read MoreElkészült az eddigi legátfogóbb kutatás a magyar fiatalok munkavállalással kapcsolatos elvárásairól, reményeiről és félelmeiről. A BT (British Telecommunications) által ismertetett,
Read MoreA következő egy év során a hazai nagyvállalatok 2,2%-os árbevétel-növekedésre és 1,4%-os profitbővülésre számítanak. Ez mérséklődést jelent a tavalyi kilátásokhoz
Read MoreFelmérést készített a hazai felhasználási szokásokról a Sharing Economy Szövetség. Főként a felsőfokú végzettségűek és a városlakók használják előszeretettel Magyarországon
Read MoreAz 1,1 milliárd fogyasztót reprezentáló TV és média jelentése szerint nagymértékben emelkedik a videótartalmak mobileszközön történő nézése. Az elmúlt hat
Read MoreA GfK Digital Connected Consumer kutatásának legfrissebb adatai szerint a 15-59 éves internetezők többsége ma már okostelefonján is rendszeresen
Read MoreMegvizsgálták, hogy mit várnak az okostelefon-használók a hordható kütyüktől, ami a fejlesztőknek fontos iránymutatás lehet. Az alapvető következtetés nem meglepő:
Read More