BlogzineHazai pályaStartupokTechbulvár

Karma Platform: Indiegogo kampányt indítottak

Elég jól startolt a magyar startup az Indiegogo kampányával. A bétafázisban működő terméket a fejlesztők jövő tavasszal dobnák piacra, a most elindított kampány a piac feltérképezését szolgálja.

Londonban indította el indiegogo.com kampányát egy magyar startup, a Karma Platform. A kampány startját a londoni Bloomberg Grow Befektetői Fórumára időzítették.

A Karma még júliusban jutott be egyetlen külföldi résztvevőként a Bloomberg Tradebook GROW londoni befektetői fórumára, ahol a fórum szakemberei egy évig követik figyelemmel, segítik tanácsaikkal a programban résztvevő vállalkozások fejlődését. A projekt igen népszerű a befektetői fórumon, mivel egy olyan problémára kínál megoldást, amellyel egy idő után minden vállalkozás szembesül.

A feltörekvő vállalkozások növekedésének gátjává válhat a megnövekedett adminisztráció, az átláthatatlan táblázatok sokasága. A Karma Platform erre ad hatékony alternatívát, amely segítségével a felhasználók programozói tudás nélkül, akár egy mozdulattal létre tudnak hozni online elérhető üzleti alkalmazásokat meglévő Excel fájljaikból. A program az átláthatatlan táblázatokat változtatja át integrált vállalati megoldássá.

A Karma Platform a Shiwaforce.com belső innovációs laborjában született még 2012-ben és azonnal sikereket ért el a hazai startup versenyeken. Az idei őszi szezonban is több helyen bemutatkozik a program, többek között a Dublinban rendezett Websummit eseményén is prezentálhatnak a magyar fejlesztők.

„A most elindított Indiegogo.com kampánnyal az a célunk, hogy felkeltsük a tengerentúli felhasználók érdeklődését, teszteljük a termékünk piacát. A Karma Platform londoni sikerét szeretnénk további piacokra kiterjeszteni, még a termék megjelenése előtt.” – magyarázza a piaci stratégiát Kovach Anton a Shiwaforce.com vezérigazgatója.

A Karma Platform fejlesztése főképp a nagyvállalati ügyfeleken szerzett tapasztalatokra épülve adott lehetőséget a kis- és középvállalatok igényeinek felismerésére. A Shiwaforce.com ún. agilis fejlesztési módszerei tették lehetővé, hogy a cégen belül egy innovatív ötletekre épülő startup születhessen.

A Bloomberg által teremtett lehetőségekkel élve bekerülhettek olyan helyekre is, mint a londoni Level 39 akcelerátor, illetve folyamatosan kapnak szakmai visszajelzéseket a stratégiájukkal, előrehaladásukkal kapcsolatban. Az agilis módszertant alkalmazó és terjesztő fejlesztő cég terméke ugyan még csak béta fázisban működik, máris számos megkeresést kaptak a világ minden tájáról termékükkel kapcsolatban.

Kovach Anton szerint a most elindított kampány közelebb juttathatja a Karma Platformot a nemzetközi sikerhez és bebizonyíthatja, hogy egy magyar fejlesztőcég, hazai fejlesztőgárdával is Budapestről sikeresen kiszolgálhatja a világ bármely táján működő vállalkozásokat – legyenek kicsik vagy éppen a legnagyobbak.

Megosztás